Hyvää Itsenäisyyspäivää!

04.12.2025

Täällä meillä on talvi ollut jo reilun kuukauden, pakkasia +-0- -30 astetta.
Tänään -13 ja lunta noin 30 cm. ja lisää vielä tällä viikolla tulossa.
Kaamos on mutta kuutamo, revontulet ja puhdas lumi valaisevat ja kuten kuvasta näkyy
myös etelän auringon säteet valaisevat maisemaa.
Tenojoki on lähes kauttaaltaan jäässä vain Levajokisuussa on enemmälti sulaa.
Kuva on otettu tänään klo 12.
Jänikset ovat hävinneet mutta lintuja on ruokintapaikalla runsaasti.

Mukavaa viikonloppua..
tv. Marjo ja Otto
HPIM3172.JPG

10.06.2026Kalastus alkaa tänään ja
07.05.2026Hyvää Äitienpäivää !
28.04.2026Hauskaa vappua !
31.03.2026Hyvää pääsiäistä!
11.02.2026Hyvää ystävänpäivää 14.2.
19.12.2025Jouluntoivotus Tanssijoelta..
04.12.2025Hyvää Itsenäisyyspäivää!
20.10.2025Talvi tekee tuloaan..
24.09.2025Ensilumi
10.08.2025Kalastuskausi lopuillaan

Siirry arkistoon »